CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

June 18, 2010

AKU BERTUKAR KINI....

Salam penuh kerinduan buat semua teman-teman blogku...dah lama tak update...sekali tengok sudah bersawang blog aku ni..hehehe...

aku ada GOOD NEWS...buat semua teman blogku....aku kini sudah bertukar...apa yang bertukar...hahahhaa...aku kini dah bertukar status...tukar upgrade sikit..kepada menjadi TUNANGAN orang dah...walaupun mungkin pada orang lain ia hanya perkara biasa..tetapi tidak bagi ku...ia satu perkara yang amat berharga buatku...setelah beribu ranjau kulalui kini ku telah temui cahaya..cahaya kebahagiaan...Ya..memang bertunang ini banyak ujiannya seperti orang-orang tua kata..tapi ia tetap bahagiakan aku...




6 comments:

KTS said...

alhamdulillah

.
.


tumpang gembira... bilalah masa aku plak.. ;D

Anonymous said...

Salam Tahniah Ani??

Alhamdulillah mmg gmbo nih yang abg nanti²kan..huhuhuhu. :)

Dah jadi Tunang orang,jaga Che Abg lelok. Ani pun jaga diri juga tau.

Abg cuma dapat doakan yang terbaik untuk Ani dan keluarga dari jarak jauh sahaja.

Segala pahit manis kehidupan dijadikan tauladan bersama.

Kim salam kt Che Abg ye.

Semoga Jodoh berpanjangan...Aminnnn.

Ebit. ^_^

AHMOI said...

ku tak sempurna : tq....insyaallah...bila sampai masanya awk akan bertemu jua dgn jodoh anda..

ebit : tq so much...segala nasihat akan dijadikan panduan..hehe

Adry said...

Waa... tahniah tahniah!!!

Adry said...

Tahniah Tahniah!!! Moga cepat disampaikan jodoh... amin..

maza said...

tahniah ahmoi.. hahaha

maza tumpang gumbira dan rasa bahagia gitw....

psst: majlis pertunangan ini siapa lak snap gambar2 itw.. takkan diri sendiri kot?

hahaha