CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

August 18, 2009

MENGHITUNG HARI........

Salam buat semua teman-teman yang setia membaca coretan ku di blog ini. Maaflah ...aku dah lama tak update blog ini..banyak perkara berlaku dalam hidupku seminggu dua ini..ada yang manis dan ada yang pahit...Walaubagaimanapun hidup ini harus kutempuhi jua dengan senyuman.
Tak lama lagi kita yang beragama islam akan menyambut RAMADHAN ...bulan yang mulia buat umat Nabi Muhammad. Aku cukup gembira dan tak sabar menanti Ramadhan ini. Masa ini lah kita akan lebih mengingati pada Allah swt...
Beberapa hari saja lagi kan..Aku juga turut menghitung hari menanti bulan puasa ini sebabnya aku nak BALIK KAMPUNG...YAHOOOOOOOOO.....rindu pada ibuku dan ayahku di kampung. Jika sebelum ini akulah peneman ibuku berbuka puasa..ayahku seperti tahun-tahun sebelumnya pasti berbuka puasa di masjid. So balik kali ini aku dah plan cuti lama sedikit..nak temani ibuku yang tercinta berbuka puasa dan masak sama-sama dengannya juadah berbuka puasa. Lepas berbuka bersamanya juga pergi ke Masjid menunaikan solat Teraweh. sambil menunaikan ibadah dapat juga bertemu dengan teman-teman kampungku...indahnyaaaa puasa di kampung nanti....tak sabar rasanya nak balik..yahoooooooo...
semoga aku dapat jalani puasa dengan baik n diterima oleh Allah...aminnnn....Buat semua teman-temanku di Blog ini...semoga kalian semua dapat menunaikan ibadah puasa dengan sempurna..

3 comments:

KTS said...

selamat menyambut ramadhan... :D

selamat balik kampung... take care ya..


maaf zahir batin

Adry said...

salam ramadan... slamat berpuasa... minta alamat ble?? kirim ke adrysabry@yahoo.com ek... nak kirim kad raya... thanks

ns said...

syokkan dpt blk kg..akak dh blk ke kl semula ni, hehe.selamat berpuasalah ye