CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

February 10, 2010

Salam Kerinduan ...

Aku rindu...rindu sangat-sangat...tapi aku tak dapat miliki dan memegangnya...kenapa seminggu ini aku selalu memikirkannya..kenapa aku rasa sedih...apa yang sudah berlaku pada dia...setiap kali tercium bau perfume kesukaanmu pasti aku terbayang wajahmu...makin ingin ku lari dari diri bayangan wajahmu pasti bayanganmu makin dekati aku....Ya allah..bagi lah aku petunjuk dengan apa yang berlaku ini..aku tak sanggup untuk terus ingatinya...

8 comments:

Mak Su said...

terus tabah ek, bykkan berzikir buat pengubat resah :)

ns said...

parah dah ni...awat ni?

AHMOI said...

mak su : tq maksu

gdiz : hahahha..tak der paper...ssh nk dikata

Adry said...

ni kemaruk bercinta ker?? hehehe

AHMOI said...

hahahhaa....tak salah kan klu hati berasa rindu..ceeewaaah

KTS said...

dah... jgn cium bau perfume tu lagi...
.
.


errr... haaaiiihhh... nasib kita sama... rindu :D :D :D

harap2 org tu pun rindu gak kaaaaaaann

.
.

;D

AHMOI said...

ku tak sempurna :ermm..harap2 sentiasa rindu pada kita...hehehhe

maza said...

hmm

mungkin ingati maza ajelah.. dgn mengintai blog maza mungkin akan hilang segala kemaruk itu...

hehehhe