CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

March 1, 2010

JALAN-JALAN...

Salam buat semua teman...aku rasa masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Salam Maulidurasul...Sempena Maulidurasul pelbagai majlis telah diadakan...aku pun sempat gak join majlis yang diadakan di Masjid Putrajaya...ramaiii yang pergi sana meraikannya...Habis majlis tu..balik rumah berehat sambil mengemas rumah yang dah ruper sarang tikus..hehehhe...aku rajin pun sebab petang nanti kakak pada member rumah aku ni nak datang...tu fasal rajin tu..hehehhe...

Malam..tetamu yang dikatakan itu datang..gamat rumah aku dibuatnya. Kami masak bersama...sejak rumah aku ni bertukar ahli...memang dah lama tak masak..sebabnya tak ada sapa nk makan...asyik mkn srg2 so baik mkn benda simple jer kan...tapi jumaat lepas..kehadiran tetamu ini membuatkan aku n member yang lain semangat memasak..kitorang masak tomyam...bestttt..hehehhe..nak catch gambar..tapi camera aku ada pada kakak ku...so story jer lah..

Sabtu lak jadi pemandu pelancong...bawa jalan2 di KL dan Putrajaya...di Putrajaya aku tak pernah rasa nak ambil gambar..tapi bila tengok kawan2 ambil gambar putrajaya macam best lak..nanti aku nak ambil gambar putrajaya lah pulak...menghargai suasana lah katakan...

ahad...kitorang pergi tengok wayang cerita Niyang Rapik..ermm...cerita simple+senang faham..tapi memang best laaa...banyak saspen. Hantu mengarut tu tak der pun..tapi shoot gambar tu yang menampakkan cerita tu seram...sapa-sapa yang belom p tengok..elok ler tengok cerita tu..tak rugi...

So itu jer lah aktiviti aku...penattt..hehehee

10 comments:

Kaktiny said...

kaktiny layan wolfman.. kehkehkeh...

KTS said...

citer Niyang Rapik??

errr... takut la nak gi tgk...


.
.

;D

AHMOI said...

kak tiny : wolfman dh tgk awl2 lagi dh...hehehe

ku tak sempurna : alaaa citer jer...tkt ckt jer..hehee

maza said...

niang rapik.. huhhuhuu

maza akan ikuti melalui DVD ajelah.. tu pun sewa kat kedai Video Speed .. hehhehehe

Mak Su said...

maksu x tahu apa nak buat kalu gi putrajaya..... gi buat ic lah. hehehe

Adry said...

hermmm bila cakap pasal ambik gambar kat putrajaya ni saya baru perasan... saya pun tak pernah tangkap gambar kat situ... haih... nak pergi jauhhh

Adry @ http://www.adrysabry.com

AHMOI said...

adry : ambik pic kat putrajaya paling best..cz cantikkkkk...rugi awk...

AHMOI said...

adry : ambik pic kat putrajaya paling best..cz cantikkkkk...rugi awk...

AHMOI said...

adry : ambik pic kat putrajaya paling best..cz cantikkkkk...rugi awk...

AHMOI said...

adry : ambik pic kat putrajaya paling best..cz cantikkkkk...rugi awk...