CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

April 30, 2009

TUTUP DUNIA BLOG SEBULAN...

Yahoooo....besok 1 Mei. So apa lagi kalau bukan hari pekerja kan...aku sebenarnya no story nak share ngan u all..tu yang nyepi jer tu.hhee..tapi aku tetap layari blog2 u all semua...Ok lah...aku nak ucapkan SELAMAT BERCUTI buat u all yang bekerja. Apa sahaja kerja hargailah ia. Zaman sekarang bukan senang nak dapat kerja...Ada setengah teman-temanku yang agak memilih kerja...mereka anggap bila dah ada diploma o degree kerja taraf SPM tak boleh apply dah..halloooo....kalau korangnyer result tak power jangan lerrr berangan nak kerja yang power gak. Kerja jer apa pun janji halal. Kalau rasa susah sangat nak kerja taraf kecil sikit ni baik buat business..sure masyuk kalau menjadilah..

Masa awal-awal aku masuk ke jawatan ni..ada sorang tu tetiba tak nak lak. Sebab dia kata kerja kerani no class...ewah-ewah..dia ingat jadi penganggur tu bagus sangat ker. Hingga sekarang ni dia still lagi dok tanam anggur yang tak berbuah tu...ermmm...manusia..manusia.

Kerja lah dan cari lah rezeki yang halal. start dari besok blog ini akan sunyi tanpa sebarang story. Dan juga aku tidak akan lawati blog u all sebulan. sebulan jer..sebab aku kena pergi kursus induksi. hehehe..adatlah kan kalau nama staf gomen n baru masuk ni kan...so salam rindu n sayang buat semua..MUUUAAAHHH..

5 comments:

Mak Su said...

selamat bercuti ya :)

KTS said...

selamat berkursus :D

kamar hati said...

selamat berinduksi yer dik.....enjoy da time k.... (",)

*keje apa pun tak penting...kecik ker, besaq ker....janji halal.... (",)

Adry said...

sebulan!!! wow lamanya!!!

Have a safe trip!


Adry @ http://www.adrysabry.com

Unknown said...

ahmoi,

tu lar... mereka tak tau betapa betapa susahnya nak mendapat pengalaman.

kerja sekarang bukan pandang pada kelulusan tapi pengalaman. makin banyak pengalaman makin tinggi income...

eh ye ker.... kih kih kih... :)