CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

April 6, 2009

OPERATION IBU DAN KISAH SABTU...

Salam buat semua...maaflah sebab tak tunai janji. Dah berminggu baru nak update..aku agak busy sikit dengan kerja(saja2 buat sibuk sebenarnya...hehehe).Aku pernah janji tuk story fasal operatoin mak aku. Alhamdulillah...mak aku selamat operate tapi bukan mata lagi..sebaliknya saluran ke mata di hidung. Mak aku sebenarnya ada masalah pada saluran hidung itu, dekat 3 jam nak buat saluran yang tertutup tersebut. kasihan ibuku..dah tua-tua kena operate laser lak. Tapi alhamdulillah..semuanya selesai. Tapi tu baru part hidung..mata belum lagi. Lagi 2 minggu mak aku operate mata lak.Harap semuanya berjalanlancar.

Cuti minggu lepas aku keluar ke KL. Ada cerita bes berlaku. Time keluar tu aku just dengan Amal. Berdua saja..Dila member rumah lagi sorang bawa adiknya jalan-jalan.Lagipun dia kata nak balik rumah abang dia kat Damansara..So tak bajet langsung pun yang dia balik rumah. Petang bila aku sampai rumah..terkojut den..rmh tak berkunci...menung jap aku ngan amal kat luar rumah...seingat aku kunci rumah ni..ermmm..pelik...nak masuk rumah punyalah ketaq kitorang ni...tapi alhamdulillah...rupa-rupanya dila balik rumah bawa adik dia lepak rumah kitorang....dah masuk rumah baru aku tengok sms dila bagi...adoi laaaaa.....

2 comments:

Mak Su said...

moga-moga mak dah sembuh ek, harapnya laser ni tidaklah lama sangat ambil masa nak lega, kan.

Unknown said...

ahmoi,

makcik k zan pun nak operate mata, tapi tak tau bila... kesian dia ubat pada mata dah dibagi... selaputnya pun dah kembang.... tapi tak dibedah lagi. mudahan mak ahmoi akan selamat dengan semua yang ditempuh dan sembuh cepat.