CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

September 16, 2009

PULANG KE SUNGAI SIPUT......

Yahoooo....bestnyerrr hati ni. Best sangat-sangat sebab malam ni aku gerak balik ke Sungai Siput insyaallah kalau tiada apa-apa halangan. Tak sabar rasanya nak balik kampung jumpa mak n ayahku...Walaupun dalam bulan puasa ni dah 2 kali aku balik tapi bila time nak raya ni rasa semangat balik kampung tu lain macam sikit ler..hehehe..

Ikutkan plan awal aku balik naik bas hari jumaat. Tapi rezeki ada member baik aku ajak balik malam ni..so nak tak nak besok ambik cuti ler...Hope selamat sampai lah aku ke destinasi malam ini..Persiapan semua dah siap malam tadi..kuih-kuih aku beli saja..almaklumlerr nak buat tak pandai...Hadiah buat ayahanda dan bondaku dah pun beli sabtu lepas..just nak beli baju kurung lagi sepasang tuk aku pakai time raya nanti..hehhe..

So di hari last aku tulis blog ni sebelum cuti panjang aku nak minta ampun dan maaf buat semua teman-temanku yang sentiasa mengikuti blog ku. Andai ada terkasar ayat..janganlah simpan dihatiyer..maafkan daku insan yang lemah ini yer...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...

p/s : buat teman yang pulang ke kampung dengan kereta ambil sedikit masa untuk periksa kereta anda..nak kan tips jaga kereta blog http://selembutsutera.blogspot.com ada sediakan...pandu cermat jiwa selamat

2 comments:

ross said...

Selamat Hari Hari..mintak ampun kalo ada pape yg mengguris hati...semangat nyer dia..nnt jemput la dtg keumah kitaorg..

Mak Su said...

selamat hari raya, maaf zahir dan batin :)

selamat dalam perjalanan pergi dan balik.

meh kalau ada masa, jemput ambil kad raya :)