CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

July 20, 2009

SALAM PENUH KERINDUANNNNNNNN...........

Salam buat semua teman blog...salam takziah jua pada Tokma..hampir 2 minggu aku tak jenguk blog ku ini..hanya sekali sekala sahaja aku sempat melawat blog u all...kenapa yer ahmoi ni tak update blog??hehe...sebenarnya aku terlalu sibuk+menyibukkan diri....Habisja kursus BTN aku terlalu banyak kerja kena pulak sekarang ni internet pun dah tak boleh guna sangat..tempat kerja aku sekarang dah block semua facebook, friendster,youtube n macam-macam lagi..atas alasan tak nak staff buang masa...rasa-rasa semua tu boleh bantu ke masalah "buang masa" staff tu..ermmm...LU PIKIR LAH SENDIRI...

Last week aku balik kampung..member aku kahwin..pejam celik pejam celik dah ramai kawan aku yang kawen...tapi tak paaa..jodoh di tangan Allah s.w.t....balik hari isnin..saja nak rasa macam mana balik ke KL n terus masuk kerja..aku naik keretapi macam biasa...standart aku dah tu..keretapi sampai kul 1...layan mata di atas keretapi sepanjang perjalanan ..sampai KL Sentrel jam 5 pagi..ambil ERL terus balik Putrajaya...pagi ok lagi...masuk petang aku rasa ngantuk sangat...terlampau penat lastly aku tertidor dari jam 6.30 petang sampailah 6.30 pagi esoknyer...kawan-kawan rumah ku semua dah susah hati...nasib aku bangun pagi tu ..kalau takkkkkk..ntah lah...hehhee..

Balik jer aku sibuk pula dengan tarian...aku menari???tak percaya...percayalahhhh wahai teman-teman ku...heheh..aku pun tak sangka aku ada bakat menari..walaupun badan keras macam kayu...HAHAHHAA...Aku menari tarian Joget Pahang untuk satu Jamuan jabatan aku ni...baru 3 hari lepas majlistu berlalu...alhamdulillah aku dapat pujian..hehehehe...Tapi ada 1 benda yang kurang best sikit time jamuan tu..Baju glamor yang aku pakai sama pulak dengan kawan sekerja aku...adoi laaaa...malunyaaaa...bukan iras-iras tapi sebiji sama...itulah penangan bila shopping dekat Alamanda yang hanya ada 1 jerrrr di Putrajaya ni..tak pernah lagi kejadian macam ni aku alami sebelum ni...ini lah yang pertama aku terkena...makkkkkkkkkkkkk maluuuuuuuuuuuuu.....

Dua tiga hari ni pulak aku sibuk dengan mempromosi "KUIH RAYA"..tak lama lagi kan nak masuk bulan puasa n lepas tu pulak Raya..so awal-awal ni lah aku ambil peluang untuk promosi biskut raya pada teman-teman..sapa yang berminat boleh ctc aku...sedap-sedap tau kuih raya ni...ia buatan dari kenalan ku yang memang pakar bab masak..tak caya hubungi aku ..nanti aku bagi sampel tuk u all rasa....

Sibukkan aku..tapi sesibuk macam manapun aku tetap tak kan buang blog kesayangan ini...

0 comments: