CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

July 1, 2009

BTN...

Besok kursus lagi sekali...adoiii..baru jerrr habis kursus INDUKSI..tapi tu lah lumrah yang perlu kuhadapi bila jadi kakitangan awam...Mulai besok sampailah 6hb aku berkursus di Sungai Sembilang...SUNGAI SEMBILANG???ermmm..cerok mana lah pulak tempat kursusku ini..

Tanpa tahu jalan yang jelas..besok redahlah aku dengan rakan-rakan induksi mencari tempat kursus Sungai Sembilang.

Kursus kali ni member-member ku kata best..ermmm..tak tau lah sejauh mana bestnya..KURSUS BTN...yaaa...kursus yang digambarkan amat mencabar...so apa-apa pun akan kutempuhilah mulai besok...Doa aku happy time kursus BTN tu yer...

Pakaian untuk kursus dah settle..pinjam baju akak aku.nasibbb dia baru balik dari kursus BTN..kalau tak pening gak nak cari baju putih kain hitam ni..bukan apa..hari biasa bukannya pakai baju warna cam tu...barang lain..petang ni baru nak beli..lepas tu malam pulak baru paking...

so...aku akan tak berbloginglah sepanjang seminggu ni..byeeee...

6 comments:

Mak Su said...

bagus courses ni, byk pengetahuan kita boleh dapat

ross said...

yer ke best tmpt ni..razif dpt info mmg xbest..instructor pon tegas smcm jer..so dia pon xder mood nk pg sana..xtau laa..tgu dan lihat..

ross said...

ahmoi..smlm ross kena soal jwb ngan en Razif..dia tanyer mana kenal ahmoi??bila kenal??camane bleh kenal??mcm2 soklan lak..so ross ckp ler kenal dlm blog..dah lama kenal...kahkahkah..kalo dia tanyer dh lama kenal?yer kan ajer...pelik tul la..sibok jer dia nk tau..takut pecah rahsia ler tu..

lupekanje said...

best kusus ni....klu blh, acik pun nk tawar diri nak ikut lagi...

Unknown said...

ahmoi...

wow...... seronoknya berkursus. dapat bekerja sambil mencuci mata. tidaklah macam k zan yang duduk disini tak bangkit2 dari 9-6.

sambil bekerja menimba pengalaman...

ross said...

dia tanyer nape xtegur ckp dah kenal..aku ckp segan ler kenal dlm blog jer..pastu xpernah tgk live takut silap org..

Dari jauh nmpk ko terus tpikir eh betoi ke tu ahmoi??mcm yer..tgk plak makcik2 tu..,kompem diorg xkenal aku mmg ler diorg wat xtau jer..so nk senyum lebih2 kang tkut silap org..senyum kambing jer ler..

Pastu blur sambil terus jln..lelama baru tpikir asal ler xpg salam ahmoi td..kwn blog pon bleh jd rapat aper??hihihi..kelakar...