CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

April 6, 2010

APALAAAA MALANG KU INI....

Hadoooiiiii...sakitnyaaaaa hati ni bila tak dilayan dengan baik...aku gerammmm jer...semalam aku lepak dengan member di satu kedai dekat Cyberjaya...nice tempat tu...makanan pun sedap.Tapi dalam makanan yang sedap tu servis dia hampeh...sudah laaaa tunggu dekat sejam makanan tak sampai-sampai langsung....memang bikin hatia ku panasssss saja.....Ingat aku datang kedai nak tengok orang jer ke...dah laaa pekerja di kedai situ semua dari Myanmar n Bangladesh...tak der pun muka tempatan..cakap minta order macam ayam dengan itik sebab dia tak tau cakap bahasa inggeris....bila tanya menu yang telah aku pesan boleh buat muka Toya...siap minta aku order lain...shit...memang hampeh...aku dah pangkah kedai tu dah...terus blah gi kedai lain...

Malang tetap malang...di kedai B ni pulak servis agak bagus dah. Tak sampai 10 minit Nasi Arab yang diorder sampai...air pun baik jer...sedap n cepat sampai....Tapi Nasi Arab yang diminta midium tuk sorang makan di hantar lak tuk dua orang makan...tak pa...aku SABAR lagi..Tapi dekat 1/2 jam nunggu menu aku pesan tak sampai2 lagi...tokay kedai lak dah tutup meja n bangku aku pun ANGIN laaaa sebadan...bila di tanya menu yang lain mana.....jeruk n cili untuk Nasi Arab mana...baruuuuuuuuuuuuu lah tokay tu bgtau menu lain dah habis..hanya ada nasi arab+ayam dalam nasi tu jer....Arggggggghhhhhhhh.......sabar jer laaaaa.....malas nak bertekak...cz lapar tahap gaban...aku pun melantaklaaaa nasi yang kering kontang tu dengan air. mujor laaa nasi tu masih der rasa..kalau tak memang sekali lagi aku pangkah kedai...huhuhu..per lah yang malang nasib aku ...huwaaaaaaaaaaaaaaaa.........

4 comments:

Chik chuMeLL said...

huhuuu..sabar sis..nasi arab mmg sedap..woooppsss..tak bleh2,chik nga diet..huuuuu

Mak Su said...

frust ler cenggini, maksu pun x tahu nak komen cemana, huhuhuhu

Anonymous said...

kesian...
:(

Dak lagi

AHMOI said...

chick : ko diet ker...ermmm..best ni klu goda ajk mkn..hehehhe

mak su : mmg frust :(