CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

April 8, 2010

SEBULAN YANG PENUH DENGAN KISAH SUKA DAN DUKA...

ku pandang tarikh dah 8/4/2010...cepat masa berlalu...member pun dah ramai yang kahwin..ermmm....bermakna usia ku juga terus berganjak...dah tua dah...hehhe..ini bermakna sudah banyak perkara berlaku dalam hidup ini...sebulan ni jer banyak yang berlaku...antaranya..

KEJADIAN PERTAMA....chinta pertama ku sudah bertunang pada 4/4/2010...cinta ker??/hahaha..rasanya belom tahap tu...yang boleh dikatakan cinta dalam hati jer...ermmm...berakhir sudah kisah aku dan si dia...semua kenangan aku dan dia kini hanya tinggal kenangan...dia di jalannya..aku jua dijalan ku sendiri...

KEJADIAN KEDUA ....Sahabat ku bertukar ke jabatan lain...aduuuuhhhh...sedihnyaaa...hilang sorang sahabatku disini...dia adalah sahabat n kakak yang terbaik buat ku..

KEJADIAN TIGA .....agak mengembirakan...sebab kini tempahan untuk jahitan manik makin bertambah...begitu gak dengan bidang photographer...jua makin laris..hehehe...aku happy dengan semua tu....koman-koman der gak duit pokek aku...

KEJADIAN EMPAT ......HP aku rosak balik...tak leh servis dah...so nampak gaya cam masuk kobor jer lah HP aku tu....

Apa pun yang pernah kulalui kini telah mematangkan aku dalam membuat keputusan....

4 comments:

Mak Su said...

banyak yang ditempuhi, semakin mematangkan :)

ns said...

Tabah & jgn gelabah :)

Adry said...

sabar jak la... pengalaman tu...


Adry @ http://www.adrysabry.com

Anonymous said...

Sah!!..mintak pengganti new phone..Nokia X6..ehehehe

Dak Lagi