CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

April 7, 2010

SI TANGAN PANJANG...

Si Tangan panjang????ermmm...memang pantang buat semua orang termasuklah aku...sudahlaaa mencuri nipu aku lak tu....YA ALLAH...SABARKAN HATI KU INI...

Kisahnya begini....dirumah aku ada seorang budak baru nyewa...budak ni agak pelik...sebab hari tengok rumah dia telah bawa beg baju untuk duduk terus...time ni aku tak kesah lagi...janji dia byr sewa...aku juga tak kisah budak ni pendiam ya amat...lantak jer lah..maybe dia macam tu...tapi aku agak hangin bila dia mencuri...macam mana aku tau...hehehe..time hilang kasut aku dah syak dia....lagi pun dia pernah ceroboh bilik aku.tapi aku tak der bukti yang kukuh nak buang dia..sabar lagi...cari dulu bukti...

Makin hari budak ni makin berani...dia tau bilik kami ada tabung..nak ambik duit aku maybe tak berani so dia korek tabung member aku...hari pertama lepas kan dulu..hari kedua pun lepaskan juga...masuk hari ketiga aku hilang sabar dah...Malam tu juga aku serang dia kat tempat kerjanya.bertambah geram bila budak ni wat muka seposen..bila di tanya beberapa soalan dia cuba mengelak n memusing ayat...aku hampir-hampir hilang sabar dengan dia...balik dari menyerang dia..aku campakkan semua barang dia keluar rumah...aku takut kalau biar dia di rumah habis semua barang dia kebas..so jalan selamat aku minta dia ambik brg dia luar dari rumah....

Kini rumah ku hanya tinggal bertiga jer...kena cari ahli baru lak untuk rumah sewa ini...

2 comments:

Kaktiny said...

buleh pulak ada manusia camtuh eh..

pasai tu dia angkut beg dia ke hulu ke hilir.. sbb dia jenis yg masuk keluar rumah la tuh..

Anonymous said...

hmm susah juga kalo ada roommate yang pendiam & suka buat jahat dalam diam yer..sabo bnyak² ye.

Ur action tu dah yang sepatutnya & da bnyak sgt bg muka kt dak tu..so jalan len ekao ahlao dio pun da ira ok..

apa2 hal layan dulu lagu nih.
Malique-OK.mp3

Dak Lagi