CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

January 19, 2009

CHIKUNGUNYA...

CHIKUNGUNYA....pe benda tu eh? ni adalah penyakit yang cukup famos kat Malaysia masa kini.Ia adalah penyakit yang di bawa oleh nyamuk Aedes. Penyakit ini masih lagi tiada ubat. Tanda-tanda seseorang terkena demam ini adalah bila dia demam dan sakit pada sendi-sendi.

Aku juga adalah magsa demam ini. Dulu aku pernah cerita yang aku terkena demam inikan??kini demam itu masih lagi ada pada aku. Semalam aku sakit sangat pada sendi-sendi ku. Cukup tak bermaya aku semalam. Aku minum air 100 plus tuk kembalikan tenaga..adalah dalam 5 botol.

Aku jumpa doktor. Doktor cakap demam ni memang mengambil masa untuk sembuh. Sebabnya tiada rawatan yang spesifik pada penyakit ini. Bilalah agaknya aku akan benar-benar sihat? doakan aku cepat sembuh ya..

Kalau aku sembuh cepat dapatlah aku turun training nett ball untuk jabatan ku dengan cepat. Harap aku dapat main kembali bola jaring.hehe...

6 comments:

kamar hati said...

alahai, ciannyer adik sorg ni....apa pun moga cepat sembuh k...rajin2 makan ubat k... (",)

Ungku Nor said...

waaa..akak pun dok telan air 100plus gak nih.
food poisoning yang hebat..hehehe

ns said...

ye ke ni..laaa...
apa2 pun jaga diri.mkn obat tau..hope cepat sembuh k.

penangan Kerja baru la ni kot ek

Adry said...

uish... bahaya jugak chikugunnya ni ek... hish... takut takut

Mak Su said...

didoakan moga cepat sembuh, dan boleh aktif semula main bola jaring :)

AHMOI said...

BUAT SEMUA..TERIMA KASIH KERANA AMBIL BERAT AKAN KESIHATAN MOI..TQ SO MUCH..I LOVE U ALL SEMUA..MUUUAH..MOI SUDAH AGAK SIHAT KINI