CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

January 14, 2009

DARI SUNGAI SIPUT KE KOTA BATU

Salam buat semua..lama dah aku tak update blog ku ini..bersawang teruk dah yer..hahahha...Aku dah pun masuk kerja baru pada 5 Jan 2009. Kini aku dah jadi orang KERAJAAN..hahaha...tak sangka..akhirnya kerja kerajaan menjadi pilihan ku. Dulu aku cukup tak mau kerja kerajaan..sebab bagi ku kerajaan ni kerja yang membosankan..tapi akhirnya aku juga yang join. Tapi hingga kini aku masih kata kerja Private lagi best.

Kini aku dah pun melangkah ke satu alaf baru. Dari Perak aku pindah pula ke Putrajaya. Bandar yang dahulu adalah ladang getah kini menjadi pusat kerajaan yang terhebat. Duduk di sini biasa sajalah...Ada yang baik dan ada yang tak baiknya. Janji kita kena bijak buat penilaian. So lepas ni agak terbatas sedikitlah untuk aku mengupdate blog ku ini...Nanti bila semua urusan perpindahan selesai baru aku berleluasa kembali menghidupkan blog ini. Rindu lah aku pada dunia blog ini..aku akan pastikan internet dapat aku setup dirumah baru ini dengan cepat...

Kini hidup bujang kembali..jauh dari keluarga..tapi aku bersyukur sebab aku sudah dilatih dari dulu untuk hidup berdikari. Hidup di sini aku belajar memasak bersama teman-teman..almaklumlah hidup di Putrajaya ini agak mahal jugalah..So kenalah berjimat cermat untuk teruskan kehidupan.

Doakan aku akan terus berjaya dengan segala apa yang aku hadapi dikemudian hari.

7 comments:

Ungku Nor said...

waaaaahhh..dah dekat dengan jonis kaktiny kat alamanda dah tuuuu!!!
ehehehe

Mak Su said...

environment living kat putrajaya best tak?

Tie said...

Wah wah..... memang lama tak dengar khabar....(blogging pun boleh dengar, ekk)

Sibuk dengan tugas,tu biasa laaa... kak tie pun sibuk... sibuk dgn urusan rumah(mmg tak pernah abis) dan budak2 tu....

Ceria selalu...

AHMOI said...

tie: akak...busy kt rumah lg penat kan.hehe

maksu: sini ok lah..naik bas kat putrajaya just 50 sen ja...pegi lah mana saja dlm putrajaya..

ungku: memang dah dokek sangat lah..akak tiny dh bagitau p jonis jumpa dukun dia..hahaha

Kaktiny said...

nanti kita roger-roger k... kita lepak kat mana?... sila sebut betul2...

KAT JOONIIISSSS.....

pandaaaaiiii adik akak...kehkehkeh

ns said...

selamat maju jaya !!!..heheh

AHMOI said...

kak tini : hahahha...yaaa..ani pun nk gak masyuk tmpt akak kn "mandrem" tu..hahahah

gdiz: tq akak.