CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

February 13, 2009

AKU DAN DR. GIGI..

Hari ni jumaat..yeaayyy..esok cuti.hehehe...boleh layan mata...jazzz...

Last week cuti taipusam..so aku cuti 4 hari. ish..ish..dah masuk kejer banyak hari baru nak story bab cuti lepas..hehe..baca sajalah yerrr..bukan perrr cik moi terlalu sibuk kebelakangan ni...malam-malam tak online so time rehat cam ni jer lah aku nak update blog ni pun...

Ok..sambung balik...last week walaupun cuti tapi aku kurang happy cikit. Sebab aku sakit gigi..HUWAAAAAAAAAAA....tapikan dalam dok sakit gigi tu sempat lagi aku berjalan.hehehe..dari putrajaya ke Seremban. Dari Seremban lak ke Teluk Intan..hehehe...tapi jalan time sakit-sakit ni nikmatnya kureng sikit..Aku pergi Teluk Intan pun sebab nak jumpa abang ku dan mak ayah ku..tu saja..sempatgak lah jalan-jalan tengok menara condong tu..tapi gambar nanti-nanti lah aku upload kan yerrr..faham-faham sajalah keadaan ku di sini yerrr..hehe..

Aku ke Seremban hari sabtu..time tu gigi aku dah kurang sakit sikit..Ahad pun kurang jugak lah tapi bila dah balik dari berjalan sakan ku itu..ADEHHHHHHHH....aku tak leh tido malam...huhuu..gigi aku sakit sangat..last-last isnin aku pergi jugalah cabut. Aku ni memang penakut dengan dr.gigi..ntahlah kenapa..masa aku sekolah rendah lagi aku selalu lari dari jumpa doktor gigi. Pernah sekali masa sekolah rendah dulu aku perlu cabut gigi geraham..tapikan aku lari..ewah..ingat tak kena dah..aleh-aleh masa aku sekolah menengah aku kena juga..lagi malu sebab dalam rekod tertera aku lari dari pemeriksaan doktor..hehehe...

Hari isnin hari tu dengan hati tak syoknyer pergi gak lah...selamat sudah gigi aku ni di cabut. Tapikan sampai laaa ni belum baik lagi..adehhh..apa nasib lerr aku nih..

5 comments:

Tie said...

Hu hu...kak tie takut dengan Dr gigi...

Sanggup tahan sakit, cari ubat sendiri...tak nak gi klinik!!

Anonymous said...

aduhai....

kesian ahmoi...

ahmoi dah rongak... budak rongak tak der gigi...

anyway... welcome to atok2 nenek2 uwan2 world....

hehehe

maza: kaki sakat gak kekadang budaknya...

Mak Su said...

wow! lamanya cuti :), best

pergilah cabut gigi, sian kat gigi tu

Ungku Nor said...

berkicau2 cerita turun Sban tapi tadek pun nak deting dgn akak..;p

AHMOI said...

kak tie: laaaa...kak tie dh besar ni pun takut..ish..ish..

Maza: huwaaa....jgnlerrr ajk moi join group tu..huhuhu..nak kena maza nih.

Maksu: dah selamat cabut dah..tapi kan doktor tu der tinggal lagi gigi moi...tu yg sakit sangat tu.

Kak Ungku: hehehe...memang nak date ngn akak ...tapi tu lerrr no ctc no akak lerrr...