CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

June 29, 2009

OASIS CAFE

Semalam on the way balik ke Putrajaya dari Seremban aku sempat singgah makan di Cafe milik bekas Bos ku di Bangi Seksyen 7...sudah berapa kali mereka jemput aku makan di sana..baru semalam aku berkesempatan...

Cafe yang cukup indah dan mendamaikan..memang sesuai pada penggemar masakan barat, kerana di Cafe itu banyak menyediakan menu barat dan termasuklah makanan Itali...Aku mengorder Salmon Stick dan Rib Aye Stick...Air pula aku order chocklate Shake dan Fruit Punch..memang cukup mengenyangkan dan harganya juga cukup berpatutan..kiranya cafe ni bukanlah dibuka khusus untuk golongan elit sahaja.

Cafe yang dibuka setiap hari ni memang menyediakan hidangan yang memenuhi citarasa semua..kalau tak percaya cubalah try sekali. Selain suasana dan kebersihan yang dititikberatkan..setiap pelanggan pertama diberi kad keahlian..yang mana boleh dapat potongan 10% setiap kali datang...so apa lagi..sapa yang minat makan-makan seperti aku ..pergilah try...

Ni pic CAFE OASIS Tersebut...ni bahagian dalam..tempat ni ada hawa dingin..




Bahagian ni pula di luar...so sesiapa yang nak lihat suasana malam..ok sangat lah




Siap ada Surau lagi...



Menu menyelerakan........

5 comments:

lupekanje said...

salam. Macam besh jerkk...nnt acik nak terai ngan kenkawan gak laa...thx

AHMOI said...

try ..jgn tak try..cafe ni kat bangi seksyen 7.

ross said...

ha'ah..kpsl..xpernah amik fisrt time nih..mcm xder harapan jer..

oh yer..ko tlong tgk2 kan dia sket kt sg sembilang..bkn leh pcaya sgt dia tu...hehehe...

ross said...

dia ni mengada2 skit..sampai rambut pon bini touchup..abis rambut dia lurus aku kerjakan..kuku pun siap aku kilatkan..xcaya ko tgk kuku dia nnt..letih dibuat nyer...

AHMOI said...

ross...hahahaha...tak pa nnti boleh dpt payung emas ni..hehee