CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

December 24, 2008

AKU DAN KERJA...

Salam buat semua...lama aku biar blog aku bersawang. Bukan apa now aku dah berhenti kerja so banyak aku habiskan masa dirumah dengan makan dan tengok tv..hehehee...nak belek internet baru hari ni aku ada masa...Tapi lepas hari ni dan mulai besok akan ku biarkan bersawang lagi blog ini..

Aku berhenti??kenapa??..hahahaha..jangan bimbang..aku berhenti sebab aku dapat kerja baru. Sayang memang sayang dengan kerja aku yang sedia ada ini. Yer lah banyak benda aku perolehi sepanjang kerja dengan syarikat kontraktor ini. Bos yang baik...gaji yang agak bagus...percutian..bonus dan macam lagi lah...Tapi demi masa panjang ku aku perlu berhenti juga..walaupun kerja baru ini bergaji agak kecil tapi demi masa panjang aku nanti aku rasa kerja kerajaan sajalah yang terbaik...

Sepanjang 4 tahun aku berkhidmat dengan syarikat swasta banyak pengalaman manis dan pahit aku perolehi..tapi pahit tu tak lah banyak mana pun...aku boleh lupakan saja. Seperti catatan ku sebelum ini..bos aku seorang yang cukup baik dan sporting..tapi aku tahu aku juga perlu majukan diri..yer ker??ermmm.....

Mulai besok aku akan mulai kehidupan baru. Besok aku akan pergi KL dan NEGERI SEMBILAN..mau cuti sakan-sakan.hehehe...30hb Dis 2008 barulah aku mula kerja baru. Kerja dengan suasana baru..Bagaimanalah agaknya keadaan kerja kerajaan yer??hope kerja baru ini membahagiakan aku...

So sementara tunggu 30hb aku cuti sakan..so sapa2 nak jumpa aku call-call lah aku yer..Tapi aku habiskan banyak masa cuti ni di Seremban n Shah alam jerrr..lama tak lepak di seremban 2 dan kedai rojak best di Pilah...so sapa nak join ..meh cini meh..hahahha...

Ok lah..doakan aku berjaya di tempat baru ya..bye...

4 comments:

Tie said...

Ooo...dapat kerja gomen...

Tahniah laa... harap2 boleh sesuaikan diri dan berjaya nanti..hihi..

naz ilyn said...

Salam kenal...

moga tempat baru
membawa harapan baru
ruang lingkup yang baru
gaji baru kawan juga baru
suasana baru bersama impian baru

p/s: moga berjaya...

Tokyo BLUE said...

doakan moi menempuh kerje baru dengan best! cepat kaya! yey

Ungku Nor said...

adeihss..camne nak kontek aaa..?