CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

December 3, 2008

NEW HOUSE..

Salam semua...pejam ...celik pejam ...celik tak lama lagi dah nak masuk NEW YEAR 2009...dan di penghujung 2008 inilah cik Ahmoi gatai nak pindah Rumah.ehehe... Amacam Rumah baru ku ini..ok tak??

Sure u all heran kan..kenapa ler aku nak pindah rumah baru ni kan..Sebenarnya aku rasa dah tak best sikit guna blogdrive..Ntah lah kenapa..Kadang-kadang macam payah cikit lerr nak up date..so aku rasa baik aku pindah guna blogspot lak..Yang agak coollllll cikit.

Aku ni dah lah kurang ilmu IT cikit..so guna lah yang simple jer..hehee..BINGKISAN DARI HATI..itulah tag line baru ku..aku nak share ngan u all apa ku rasa dengan u all..baik happy atau sebaliknya...

Buat semua peminat blog..WELCOME MY NEW HOME...

4 comments:

Kaktiny said...

WAH WAH WAH... dh main pindah umah bagai plak cik adik manis comel lawa kaktiny nih.. takper takper.. pindah umah blog takper.. TUTUP BLOG.. TAKMAU HAHHHH... kehkehkeh...

Tie said...

Selamat berpindah, moi. Haa...senang sikit nak bukak ni...

Nanti boleh tukar comment jenis yang emmbeded (check yang last sekali). Jangan lupa save. Nanti bila nak komen boleh nampak theme lawa ni... Hi hi...pandai betul makcik ni..

AHMOI said...

kak tie: akak ..ani ni idakler tau sangat fasal blog nii..cam ner nak emmbeded tu kak..


Kak tiny: hehehe..slagi ia tidak ganggu aktiviti lain..akn ani trs berblog..

Anonymous said...

Hmmm...

nk wat cmne yer..sume dok agung2kan belah barat...

tp percayalah suatu hari nnti derang sure akan layan Malaysian Band...

Xkireler solo maupun berkumpulan..
apa2 pun all da best in what ever u do Amoi..daaa

^_^