CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

June 15, 2009

HARI MINGGU YANG PALING BEST...

Sabtu 13 Jun 2009 adalah hari paling best dalam hidupku..kenapa yer???hehhee...malu lak nak cakap..tapi nak bagitau gak..hari tu adalah Harijadiku yang ke....ermmm..berapa ek..alamak..ni yang kurang best ni...huwaaaa....dah masuk 26 tahun dah. Tapi 26 hanya angka jer..jiwaku masih lagi 20 tahun jerr..hehhee...

Masuk jer 13/6 jam 12 t/malam HP aku dok berbunyi jerrr...SMS dari teman-teman bertalu-talu masuk. sampaikan aku terpaksa buat mood silent. Tapi aku tetap mengucap ribuan terimakasih pada teman-teman yang sentiasa ingat birthday aku tu walaupun tuan punya badan sebenarnya tak ingat pun..heeheheee. Semua doakan aku terus berjaya, murah rezeki dan cepat temu jodoh..aminnn...tapi bab jodoh tu harap serunya lepas ni cepat sampai...

dah hari jadi sure ada hadiahkan...hadiah paling istimewa adalah apabila kaka kesanganku yang dah 2 tahun di Jepun pulang bercuti...kakak ku tuan blog aini dan keluarga pulang cuti selama sebulan. So lepak-lepak dengan kakak-kakak ku dan anak-anak mereka adalah yang manis sekali dalam hidupku. Bila kumpul 3 anak gadis PAK RAHMAN ni so macam-macamlah halnya...Hari Sabtu dari pagi sampailah kemalam berjalannnnn jer kerja kami. Pagi shopping di Jusco Seremban malam lak makan-makan celebrate birthday girl kat Restoran Chiness Food...THANK YOU kakak...time berjalan-jalan tak ingat langsung lenguh kaki...dah sampai rumah..haaaa...pengsan dibuatnya..Ahad layan mata...sedar-sedar dah kul 9 pagi baru bangun..hahahhaa...
Aktiviti ahad berehat dirumah jer...masak-masak dan makan-makan jer. Kakak ku Aini pandai memasak..dia cukup terer..order saja apa nak makan..pasti dia akan buatkan..akak ku yang lagi sorang Azwa bab-bab mengemas cukup rajin..so bila kak Aini dah siap masak dialah tukang kemas lak..Aku??hehhe..aku kompomlah tukang makan.hahha..dan akulah tukang order pada kak aini....

Bila lepak 3 orang adik beradik ni teringat aku pada satu kisah kami ni...dulu masa kakak-kakak ku belum kahwin, kami pernah duduk 3 beradik . Time tu mak ayah ku pergi kerjakan Haji. Mak ada tinggalkan duit belanja buat kami. Pesanan mak adalah jimat-jimat guna duit..guna sebaik mungkin..hehehe..So kami memang anak yang "cukup baik". Duit belanja yang patutnya ada baki aleh-aleh bila time mak aku pulang dan tanyakan baki..langsung tak ada baki..kami telah gunakan duit tu SEBAIK MUNGKIN.hahaha...u all nak tau mana pegi duit tu..duit tu diguna main masak-masak. Aku minta apa saja nak makan dapat jerr..time tu kak aini selalu buat pizza..kek coklate..spegathi n macam-macam lagi lah...tu fasal aku punya badan pun "SIHAT"hehee..

Lepas masak-masak pagi semalam, Petang pergi ambil anak kak aini yang baru cuti sekolah di Jepun. Flight mereka 500 ptg. Rindu pada anak-anak buahku Farah n Nabila terubat juga...Riuh rendah rumah kakak ku semalam...kalau balik Perak sure mak ayah ku akan pening kepala lah...hahahhahhaa...apa-apapun aku happy sangat semalam. Tq ku ucap pada family ku yang sentiasa sayangi ku...dan juga pada teman-teman yang sentiasa menghargaiku...

4 comments:

Anonymous said...

Yea...yea...aku ada kawan..Aku jugak org JUN..Sila percaya.Ahaks

Kaktiny said...

salam adikku sayang..

hepi belated besday yer..
umur bertambah takper.. jgn berat badan bertambah.. hihihii (gurau jer...) jgn mare yer...

ns said...

happy belated besday moi..semoga umur panjang dan murah rezeki ek..

imahgiro said...

weh selamat hari lahir..lambat wish sudah...ingat aku lagi tak ni..ni blog baru aku www.imahghiro.blogspot.com