CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

June 9, 2009

SIBUKNYA CUTI KU...

Maaf sesangat-sangat sebab janji nak letak pic kursus aku tu..tapi haaa...tak letak-letak pun lagi. Bukan apa, aku terlalu sibuk dengan kerja dan hal family (ayat cam aku dah kawen jer...hahahha)...habis jer kursus kerja bertimbun perlu siap dengan segera..Hari cuti pulak kena penuhi undangan majlis perkahwinan teman-temanku...Hari ni baru lerrr aku sempat nak update blog aku ni....Kalau bercakap hal kerja pencen nanti aku rasa baru boleh stop kot...heheh..so tak mau laaa aku story hal kerja kat sini...Aku nak story hal hari cutiku.

Hari sabtu..aku ada undangan perkahwinan bos aku kat Bangi..meriah betul kendurinyaaaa...kalau ikut hati, banyak lagi undangan yang aku terima..tapi kenduri ni jer lah yang aku sempat hadiri pun. Sebabnya aku dah janji dengan budak rumahku nak teman mereka shopping dekat Jalan TAR. Selesai kenduri balik ambik member aku p KLCC n Jalan TAR. Now rumah aku ada budak baru join so bawa dia jalan-jalan lah kiranya....KLCC biasa saja...nama pun MEGA SALE so pa lagiii berduyun manusia kat KLCC...Jalan TAR pun sama gak, aku sempat masuk Gedung kain Gulatis...kena lak time memang tengah lelong kain..pa lagik..tak tau aku nak pilih kain sebab aku nampak orang lagi banyak dari kain...adoiiii..sesak nafas aku dibuatnya...tapi sesak-sesak pun we all tetap enjoy..adatlah ..pompuan lah katakan...heehe

Ahad...kakak kesayangan aku yang duduk di Jepun balik...besttttt sangat cz rinnnnnduuuu sangat dekat dia. Yer lah kan, lama tak jumpa..dah 2 tahun tak jumpa. Dia balik sebulan nilah nak manja-manja dengan akak aku yang sorang tuuu..hehhee...Malam masa aku call, mak bagitau durian dah luruh. WOW...lagi buat aku meronta-ronta nak balikkkk...tak paaa..sabar jap....lagi seminggu aku akan balik punyaaaa..macam mana pun aku akan balik juga sebab aku nakkkk makan DURIAN..hehheee...Sibuk macam manapun aku tetap ingat blog n member blog ku ini...

2 comments:

ross aka mrs razif said...

sama la kitaorg pon gi KLCC gak Sabtu tu..mmg ramai org..

AHMOI said...

ROSS : laaa ptt padat sangat kat KLCC..rupernyer MR.WEIGHT GAIN ada.hahaha...